Epson Stylus Office BX610FW

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Epson Stylus Office BX610FW op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

mexxer 16-03-2011
Geschreven voor: Epson Stylus Office BX610FW

heb dit apparaat nu 1 dag in bezit.

Allereerst het uiterlijk. Jammer dat de optionele usb en kaart aansluitingen in het zich zitten. Verder een mooi zwart apparaat. Er zit een mooie klep op de ADF, waardoor als die is gesloten het apparaat er verzorgd uitziet. Het scherm kan gedraaid worden horizontaal gedraaid worden, naar eigen hoek in te stellen.

Wat betreft printresultaten kan ik nog niet al te veel zeggen. De eerste printjes komen er goed uit, maar de tijd moet me nog leren of het echt mooie kwaliteit is.

In gebruik is het apparaat heel eenvoudig. Makkelijk te installeren en middels de WIFI over in huis te plaatsen.
Wat voor mij de reden is geweest om deze printer te kopen, is een automatische scan vanuit de adf. lekker makkelijk om al mijn administratie te digitaliseren, online op te slaan, en bij brand in huis altijd kopien van mijn belangrijkste administratie heb